صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت  اخذ پروانه تخصصی روانشناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها کدام غذا‌ها و ویتامین‌ها در کاهش یبوست تاثیر دارند؟ آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد مشهد نیازمند افزایش تعداد مراکز «شلتر» با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است سد‌های خراسان رضوی تنها ۱۰ درصد ذخیره دارد جایگاه گنجینه میراث مکتوب در پیشانی متمایز ایران ممتاز آغاز زندگی مشترک زیر سایه خورشید
سرخط خبرها

آتش‌سوزی در انبار مواد غذایی در تهرانپارس + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۸۲۴۴
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
آتش‌سوزی در انبار مواد غذایی در تهرانپارس + فیلم
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک انبار ۲ طبقه نگهداری از موادغذایی در سه راه تهرانپارس خبر داد و گفت: در حال حاضر با وجود شعله‌های آتش، از گسترش بیشتر آن به اطراف جلوگیری شده و آتش تحت کنترل است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی یک انبار نگهداری از مواد غذایی در محدوده تهرانپارس اظهارکرد: در ساعت ۱۶:۵۶ عصر امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک انبارموادغذایی و کاغذ به آدرس خیابان دماوند بعد از سه راه تهرانپارس به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان شش ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم، تانکر آب و ... به محل اعزام کرد.

وی با بیان اینکه شش ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب هم از آتش‌نشانی و هم از شهرداری، نردبام هیدرولیکی و خودرو‌های حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند، گفـت: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که حریق در یک ساختمان دو طبقه با سقف شیروانی رخ داده است. این محل به انبار نگهداری مواد غذایی بدل شده و مقداری هم کاغد و مواد قابل اشتعال دیگر نظیر قوطی‌های روغن در آن قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شدت حریق به حدی بود که صدای انفجار ناشی از اشتعال و انفجار مواد داخل قوطی‌ها و بشکه‌های موجود در انبار به گوش می‌رسید، گفت: در این شرایط آتش‌نشانان برای اطفاء حریق وارد عمل شده و از چند جهت عملیات خود را آغاز کردند.

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر انبار مشتعل است، اما آتش تحت کنترل درآمده است، گفت: برخی دیوار‌ها نیز از شدت حرارت فرم خود را از دست داده‌اند و احتمال فروریختن آنها وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه این حادثه تاکنون هیچ مصدوم و تلفات جانی نداشته تشریح کرد: در مجاورت ساختمان‌های اطراف، از پنجره‌ها شعله‌های آتش و دود غلیظی بلند شده بود که آتش‌نشان‌ها با تدابیر مناسب عملیات اطفای حریق را آغاز کردند. درست است که هنوز آتش وجود دارد و شعله‌زنی انجام نشده، اما در حال حاضر حجم گسترده شعله‌ها تحت کنترل است و از گسترش بیشتر آن به اطراف جلوگیری شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->